Friday, October 20, 2006

Once Upon A Time

Lol, is holiday season... recently only pasal bb, think boring la, have to cerita a bit pasal bf jugak, kalo tidak nanti jealous hehe... holiday nie tak der program. Terkenang la, masa bf ada kat sini, ada aje holiday sure heboh nak gi sini sana. Tapi say only holiday , tapi gi fishing only, tu hobby dia bukan i, tapi seronok la, can ikut go camping, back to nature for few days..
ah, tapi sekarang kena duduk rumah aje, holiday nie, so terkenang aje la memory once upon a time hehe...

1 comment:

pappy-tintin said...

Rindu ! rindu ! rindu ! Tak lama lagi tak payah rindu, baru kata kacau kacau kacau saja !!!!!!!!!!!!!! No freedom!!!!!!!!!!! ha !h ah ! ha H! ha !